top of page
  • lilianlefay

Bekwaamheidsdossier

School is er voor om te leren. Dat geldt ook voor Technasium. Tijdens de lessen hebben veel vaardigheden geleerd.


Door Technasium heb ik geleerd hoe ik onderzoek moet voeren voor allerlei onderwerpen. Dit is heel handig, omdat ik deze vaardigheid kan gebruiken tijdens de O&O lessen, voor andere vakken en voor later.


Bij het blogpost ''vaardigheden'' vind je drie vaardigheden die ik in de derde heb geleerd.


Namelijk solderen, een kubus en houtbindingen maken.


 

In het 4e leerjaar heb ik geleerd om met sketch-up te werken. Hierin heb ik ook een prototype van het idee gemaakt.


Tijdens het project Angststoornissen heb ik geleerd hoe ik een enquête moet maken. Ook heb ik geleerd hoe kwantitatief onderzoek moet gaan verrichten d.m.v. doe-boekjes.



 

Update 18/03/2022


In de 1e twee periodes heb vele vaardigheden geleerd. Voor ons project moesten we een dubbele katrol systeem maken en dat hebben we samen gedaan met hulp van de toa's. Om de touwen aan de kattenbak vast te knopen hebben we allerlei soorten knopen geleerd om de beste te vinden. Wij hebben vooral de paalsteek gebruikt, omdat deze het handigst was.

15 weergaven0 opmerkingen
Post: Blog2 Post
bottom of page