top of page
  • lilianlefay

Ontwikkelingsdossier

Bijgewerkt op: 18 mrt. 2022

Samenwerken vond ik altijd een beetje wat lastig, omdat ik graag wil dat iedereen zich aan de deadlines en plannen houdt. Hierdoor erger ik me vaak als mijn groepsleden zich er niet aan houden. Met resultaat dat ik het project steeds meer met tegenzin ga maken. Dit probeer ik in de jaren steeds te verbeteren en ik zie ook dat er vooruitgang is, maar die is nog niet voldoende.


Het vooronderzoek is ook een probleem die ik weer elke project tegenkom, omdat mijn groepje en ik vaak hierin blijven haken. Zoals je al kan lezen bij het proces van het project ''corona-proof'' ging weer hetzelfde fout. Hierdoor hadden we weinig tijd om het idee uit te werken en een echte prototype maken was niet mogelijk. Ik wil in de volgende projecten me graag focussen op het idee en het maken van een prototype. Hierdoor is het niet meer een bij elkaar verzonnen idee, maar werkelijk een mogelijke oplossing voor een probleem.


 

Update 18/06/2021

Ik heb tijdens het project Angststoornissen onder jongeren een erg uitgebreide onderzoek gedaan en heb me hierdoor ontwikkeld. Deze project was dit keer ook helemaal compleet en ik heb alles kunnen dat wou ik zou willen doen.


Om dit te voorkomen ga ik in de toekomst een planning maken om ervoor te zorgen dat we niet te lang met het vooronderzoek bezig zijn. Ook wil ik in de toekomst duidelijke regels maken met mijn groepsgenoten over deadlines en dergelijke.


 

Update 18/03/2022

Eerder heb ik aangegeven dat het samenwerken niet altijd zo soepel verliep. In dit project werkte ik samen met klasgenoten waar ik nog niet mee heb gewerkt, dus in het begin ging het een beetje stroef. Uiteindelijk hebben we alle taken heel duidelijk op Trello gedaan en dat hielp echt. Iedereen hield zich aan de deadlines en we hebben lang kunnen werken aan het prototype. Ook heb ik deze periode mijn vooronderzoek wat korter gehouden, omdat ik merkte dat we anders in tijdsnood kwamen. Ik had een planning gemaakt waarbij we genoeg tijd hadden voor het prototype.

28 weergaven0 opmerkingen
Post: Blog2 Post
bottom of page